Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Янковська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Янковська І. М. 
Самостійна робота студента – одна із важливих форм навчання майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / І. М. Янковська // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(2). - С. 219-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2014_1(2)__53
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.379 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Янковська І. 
Методика формування художнього образу в процесі образотворчої діяльності учнів початкових класів [Електронний ресурс] / І. Янковська // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_9_19
Сконструйовано художній образ в процесі образотворчої діяльності учнів початкових класів. Визначено психолого-педагогічні умови щодо удосконалення процесу формування у молодших школярів уміння організовувати художню діяльність для створення художнього образу на уроках образотворчого мистецтва. Виділено психолого-педагогічні умови організації педагогічної діяльності на уроках образотворчого мистецтва, що допоможуть учням практично сформувати і зафіксувати в своєму досвіді уміння організувати художню діяльність, доступність бесід та пояснень і відповідність їх віковим і психофізичним можливостям; незагострення уваги на невдачах, поразках під час роботи, враховування бажань, індивідуальних особливостей дітей, демонстрування своїх організаційних та художніх вмінь, а також результатів своєї художньої діяльності, вміння вислуховувати учня; вміння адекватно коригувати виконання художніх завдань молодшими школярами, формування позитивних емоцій. Сконструирован художественный образ процесса изобразительной деятельности в учащихся начальных классов. Определены психолого-педагогические условия по совершенствованию процесса формирования у младших школьников умения организовывать художественную деятельность для создания художественного образа на уроках изобразительного искусства. Выделены психолого-педагогические условия организации педагогической деятельности на уроках изобразительного искусства, которые помогут ученикам практически сформировать и зафиксировать в своем опыте умение организовать художественную деятельность, соответствие бесед и объяснений возрастным и психофизическим возможностям детей, умение выслушивать ученика и адекватно корректировать выполнение художественных задач младшими школьниками, формирование положительных эмоций.The article considers the problem of the formation of the artistic image in the process of fine art activity primary school students; defined psycho-pedagogical conditions, regarding the improvement of the process of formation in primary school skills to organize artistic activities for the creation of artistic image on the lessons fine art.
Попередній перегляд:   Завантажити - 537.531 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Янковська І. М. 
Художня ерудиція – як ключова компетентність молодших школярів в образотворчому мистецтві [Електронний ресурс] / І. М. Янковська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.452 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Янковська І. М. 
Мистецька освіта і естетичне виховання як складові художньої культури суб’єктів освіти [Електронний ресурс] / І. М. Янковська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 4. - С. 350-359. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_4_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.481 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського