Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Янковська І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Янковська І. М. Самостійна робота студента – одна із важливих форм навчання майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / І. М. Янковська // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(2). - С. 219-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2014_1(2)__53
| 2. |
Янковська І. Методика формування художнього образу в процесі образотворчої діяльності учнів початкових класів [Електронний ресурс] / І. Янковська // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_9_19 Сконструйовано художній образ в процесі образотворчої діяльності учнів початкових класів. Визначено психолого-педагогічні умови щодо удосконалення процесу формування у молодших школярів уміння організовувати художню діяльність для створення художнього образу на уроках образотворчого мистецтва. Виділено психолого-педагогічні умови організації педагогічної діяльності на уроках образотворчого мистецтва, що допоможуть учням практично сформувати і зафіксувати в своєму досвіді уміння організувати художню діяльність, доступність бесід та пояснень і відповідність їх віковим і психофізичним можливостям; незагострення уваги на невдачах, поразках під час роботи, враховування бажань, індивідуальних особливостей дітей, демонстрування своїх організаційних та художніх вмінь, а також результатів своєї художньої діяльності, вміння вислуховувати учня; вміння адекватно коригувати виконання художніх завдань молодшими школярами, формування позитивних емоцій. Сконструирован художественный образ процесса изобразительной деятельности в учащихся начальных классов. Определены психолого-педагогические условия по совершенствованию процесса формирования у младших школьников умения организовывать художественную деятельность для создания художественного образа на уроках изобразительного искусства. Выделены психолого-педагогические условия организации педагогической деятельности на уроках изобразительного искусства, которые помогут ученикам практически сформировать и зафиксировать в своем опыте умение организовать художественную деятельность, соответствие бесед и объяснений возрастным и психофизическим возможностям детей, умение выслушивать ученика и адекватно корректировать выполнение художественных задач младшими школьниками, формирование положительных эмоций.The article considers the problem of the formation of the artistic image in the process of fine art activity primary school students; defined psycho-pedagogical conditions, regarding the improvement of the process of formation in primary school skills to organize artistic activities for the creation of artistic image on the lessons fine art.
| 3. |
Янковська І. М. Художня ерудиція – як ключова компетентність молодших школярів в образотворчому мистецтві [Електронний ресурс] / І. М. Янковська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_31
| 4. |
Янковська І. М. Мистецька освіта і естетичне виховання як складові художньої культури суб’єктів освіти [Електронний ресурс] / І. М. Янковська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 4. - С. 350-359. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_4_39
|
|
|